خشکشویی آنلاین خشکشویی آنلاین .

خشکشویی آنلاین

آب را به آرامی فشرده کنید

برای نگه داشتن لباس های عروسی، شما باید آن را از نور خورشید و گرد و غبار دور نگه دارید. بهترین شرایط برای نگهداری لباس های عروسی این است که آن را قرار دهید و آن را در یک جعبه قرار دهید، سپس جعبه را ببندید و آن را زیر تخت قرار دهید. یکی از چیزهایی که عروس خانم ها به دنبال عروسی است، چگونه لباس عروسی را در خانه شستشو می دهد و آن را نگه دارد. برای حفظ لباس عروسی که انتخاب کرده اید، باید همیشه با چگونگی تمیز کردن نقاط آشنا شوید، لباس های عروسی، خشک کردن و نگهداری را شستشو دهید. با رعایت اصول شستشو و حفظ در خانه، شما همیشه یک لباس عروسی سالم و تمیز خواهید داشت و می توانید از آن زمان برای تیراندازی در سالگرد ازدواج استفاده کنید .... چه راهی برای شستن لباس عروسی خود و تمیز کردن آن ؟ نظرات و پیشنهادات خود را با تیم ستاره ما و مخاطبین ما بگذارید. اگر لباس عروسی را خریداری نکرده اید، ما پیشنهاد می کنیم که نوع مدل عروسی 2019 را در مجله سیراف ببینیم و بعدا انتخاب کنیم.

 

  

 

   روشن باشید چگونه باید لباس های دکوراسیون خاصی داشته باشند و آبیاری شوند؟ مراقبت از فرش پارچه های دوزی شده بستگی به نوع پارچه تحت نردبان چگونه برای اتصال پلیس و نحوه ساخت لباس. بنابراین، در این مقاله، روش شستشو همکار کویل حک شده در خانه با ماشین دستی یا ماشین لباسشویی! لباس های دوزی شده و دوخته شده را در خانه بخوانید و پاک کنید. اول از همه، همیشه برچسب لباس را بررسی کنید تا ببینید چه سازنده باید به شما توصیه کند. برخی از لباس های شسته شده توسط دست یا ماشین شسته می شوند. حتی اگر شما یک لباس آزمایشی تجربی هستید، برچسب را باور کنید. در حالی که با شستشوی کمی از بیشتر لباس، لباس لباس شما می تواند با شستشو آسیب دیده است. به عنوان مثال، یک کت جلا دارای رابط هایی دارد که ساختار آن را تشکیل می دهد و اگر خیس شود، ژاکت شما را از دست می دهد. این بستگی به نحوه پله ها به نخ یا چسب دارد. برخی از چسب ها در محلول های خشک خشک شده ذوب می شوند.

 

  

 

  هرگز از مواد شوینده خشن به عنوان Whitexs استفاده نکنید. شما می توانید بافت و لباس های پشمی را به یک کیسه پنبه تبدیل کنید و سپس به ماشین بروید. پس از شستن در یک سبد برای رفتن به آب، لباس ها را ترک کنید. برای شستن لباس های زمستانی، بهتر است ماشین لباسشویی را بسازید. برای لباس های اتصال، بلافاصله آنها را از ماشین خارج کنید و هوا را آزاد کنید. برای شستن لباس های چرمی، شما می توانید به جای آماده سازی خاصی از کودکان و سرکه سفید استفاده کنید. بهتر است لباس های زمستانی را برای خشک کردن بدون نور مستقیم خورشید ایجاد کنید. اگر لباس های زمستانی شما زیپ باشد، بهتر است به ماشین لباسشویی زیپ وارد شوید تا به ماشین در اتومبیل آسیب برساند. شما تا کنون با برخی از لباس های زمستانی آشنا هستید. توجه به کار لباس های پاییز و زمستان حفظ زیبایی لباس ها، افزایش طول عمر و در نهایت از زمین حمایت می کند. این لباس ها در شرایط نامناسب زندگی می کنند و معمولا هزینه های بالایی دارند، بهتر است از "پیشگیری پیشگیرانه" استفاده کنید و در مورد آنها مراقب باشید.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۲:۴۳ توسط:خشکشویی آنلاین موضوع: نظرات (0)