خشكشويي آنلاين خشكشويي آنلاين .

خشكشويي آنلاين

آب را به آرامي فشرده كنيد

براي نگه داشتن لباس هاي عروسي، شما بايد آن را از نور خورشيد و گرد و غبار دور نگه داريد. بهترين شرايط براي نگهداري لباس هاي عروسي اين است كه آن را قرار دهيد و آن را در يك جعبه قرار دهيد، سپس جعبه را ببنديد و آن را زير تخت قرار دهيد. يكي از چيزهايي كه عروس خانم ها به دنبال عروسي است، چگونه لباس عروسي را در خانه شستشو مي دهد و آن را نگه دارد. براي حفظ لباس عروسي كه انتخاب كرده ايد، بايد هميشه با چگونگي تميز كردن نقاط آشنا شويد، لباس هاي عروسي، خشك كردن و نگهداري را شستشو دهيد. با رعايت اصول شستشو و حفظ در خانه، شما هميشه يك لباس عروسي سالم و تميز خواهيد داشت و مي توانيد از آن زمان براي تيراندازي در سالگرد ازدواج استفاده كنيد .... چه راهي براي شستن لباس عروسي خود و تميز كردن آن ؟ نظرات و پيشنهادات خود را با تيم ستاره ما و مخاطبين ما بگذاريد. اگر لباس عروسي را خريداري نكرده ايد، ما پيشنهاد مي كنيم كه نوع مدل عروسي 2019 را در مجله سيراف ببينيم و بعدا انتخاب كنيم.

 

  

 

   روشن باشيد چگونه بايد لباس هاي دكوراسيون خاصي داشته باشند و آبياري شوند؟ مراقبت از فرش پارچه هاي دوزي شده بستگي به نوع پارچه تحت نردبان چگونه براي اتصال پليس و نحوه ساخت لباس. بنابراين، در اين مقاله، روش شستشو همكار كويل حك شده در خانه با ماشين دستي يا ماشين لباسشويي! لباس هاي دوزي شده و دوخته شده را در خانه بخوانيد و پاك كنيد. اول از همه، هميشه برچسب لباس را بررسي كنيد تا ببينيد چه سازنده بايد به شما توصيه كند. برخي از لباس هاي شسته شده توسط دست يا ماشين شسته مي شوند. حتي اگر شما يك لباس آزمايشي تجربي هستيد، برچسب را باور كنيد. در حالي كه با شستشوي كمي از بيشتر لباس، لباس لباس شما مي تواند با شستشو آسيب ديده است. به عنوان مثال، يك كت جلا داراي رابط هايي دارد كه ساختار آن را تشكيل مي دهد و اگر خيس شود، ژاكت شما را از دست مي دهد. اين بستگي به نحوه پله ها به نخ يا چسب دارد. برخي از چسب ها در محلول هاي خشك خشك شده ذوب مي شوند.

 

  

 

  هرگز از مواد شوينده خشن به عنوان Whitexs استفاده نكنيد. شما مي توانيد بافت و لباس هاي پشمي را به يك كيسه پنبه تبديل كنيد و سپس به ماشين برويد. پس از شستن در يك سبد براي رفتن به آب، لباس ها را ترك كنيد. براي شستن لباس هاي زمستاني، بهتر است ماشين لباسشويي را بسازيد. براي لباس هاي اتصال، بلافاصله آنها را از ماشين خارج كنيد و هوا را آزاد كنيد. براي شستن لباس هاي چرمي، شما مي توانيد به جاي آماده سازي خاصي از كودكان و سركه سفيد استفاده كنيد. بهتر است لباس هاي زمستاني را براي خشك كردن بدون نور مستقيم خورشيد ايجاد كنيد. اگر لباس هاي زمستاني شما زيپ باشد، بهتر است به ماشين لباسشويي زيپ وارد شويد تا به ماشين در اتومبيل آسيب برساند. شما تا كنون با برخي از لباس هاي زمستاني آشنا هستيد. توجه به كار لباس هاي پاييز و زمستان حفظ زيبايي لباس ها، افزايش طول عمر و در نهايت از زمين حمايت مي كند. اين لباس ها در شرايط نامناسب زندگي مي كنند و معمولا هزينه هاي بالايي دارند، بهتر است از "پيشگيري پيشگيرانه" استفاده كنيد و در مورد آنها مراقب باشيد.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۲:۴۳ توسط:خشكشويي آنلاين موضوع: نظرات (0)